Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΕΣ ΣΑΤΙΡΕΣ

ΑΣΠΡΟ ΜΟΥ ΝΥΧΙ

Σ’ ένα γραφείο μπήκα χτες

και βλέπω δυο κυρίες

που με σπουδή επιδίδονταν

σε ονυχοβαφίες.

Όμως δεν τα γαρνίρανε

με πούλιες και με άστρα

αλλά περιφερειακά

τα ’χανε βάψει άσπρα.

Στο στόμα τους την είχανε

τη δικαιολογία

και πριν συνέλθω απ’ το σοκ

μου λέει η μια κυρία:

¨Τα ενισχύουμε μπροστά

πολύ σκληρά να γίνουν

βοήθεια να προσφέρουμε

αφού όλοι τα ξύνουν¨.

Και στο καπάκι η δεύτερη

με νάζι ξεροβήχει

λέγοντας: ¨το γουστάρετε

το κάτασπρό μου νύχι;¨.



ΟΙ ΜΠΑΛΚΟΝΑΤΕΣ

Αυτές οι δυο που έβαψαν

λευκά τα ακρονύχια

τις βλέπω εσχάτως ζωηρές∙

αυτή ’ναι η αλήθεια.

Η Άνοιξη η φετινή

τις έχει αναστατώσει

κι όλη τη γκαρνταρόμπα τους

έχουν ανανεώσει.

Ρούχα πολύ στενά φορούν

τονίζουν τις καμπύλες

κι αφήνουν λεπτομέρειες

να φαίνονται ποικίλες.

Προχτές από τα ψώνια τους

γυρίσανε κεφάτες,

δυο κουμπιά παρέλειψαν

και γίναν μπαλκονάτες.





ΚΟΥΛΑ ΜΕΛΕΤΗ

Φέτος αυτή η Άνοιξη

μπήκε πολύ φορτσάτη

και οι πιο πολλές μου έρχονται

με διάθεση φευγάτη.

Τους στίχους για τις άλλες δυο

μόλις είχα τελειώσει

και το μελάνι στο χαρτί

δεν είχε καν στεγνώσει,

όταν με μια εμφάνιση

πιο εξεζητημένη

πρωί-πρωί ώρα οκτώ

η χήρα βλέπω μπαίνει.

Ημέρα διαγωνισμών

για σκέψη και μελέτη

κι αυτή πιστό αντίγραφο

εκείνης της Μελέτη.

Θαρρείς στο dancing with the stars

στροβίλιζε στην πίστα,

ή ακόμη πως ξημέρωσε

στα μπαρ όλη τη νύχτα.

Μαλλί αγορέ και φόρεμα

με …πλούσιο background

που όλα τα …επίμαχα

τόνιζε τ’ underground.

Της λέω: ¨dancing in the school

εγώ δεν επιτρέπω

άφησε που κολάζομαι

τ’ ακάλυπτα να βλέπω.

Μα, φίλοι μου, τη σκέψη μου

τη λέω νέτα-σκέτα

προβλέπω ότι σύντομα

θα έχουμε κουφέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου