Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

ΓΙΑ ΕΝΑ ΡΕΚΟΡ

Διαβάσατε τι έγινε με τον Γουόρεν Μπίτι•
το στέμμα το παγκόσμιο κατέκτησε του μπήχτη.

Τα επί κλίνης άλματα, δώδεκα οχτακόσια•
δεν άφησε επώνυμη, δεν άφησε ούτε κλώσα.

Τον Καζανόβα πέρασε μα και τον Βαλεντίνο•
αν ζούσε δε ο Δον Ζουάν θα έπαιρνε κινίνο.

Μα εμέ που τα βιβλία sex τα έχω ξεσκολίσει
αυτό το τρομερό ρεκόρ μ’ έχει προβληματίσει.

Γιατί όλα τα συγγράμματα γράφουνε για τον άντρα:
εννιά χιλιάδες maximum φορές πηδούν τη μάντρα.

Πως από κει και ύστερα αδειάζει το μεδούλι
γι’ αυτό πρέπει με ρέγουλα ν’ ανάβει το καψούλι.

Μα αν αυτός διέψευσε όντως την επιστήμη
εγώ στα κρύα του λουτρού φίλοι μου έχω μείνει.

Ξόδεψα ως τώρα με φειδώ βολές επτά χιλιάδες
και για το γήρας άφησα είκοσι εκατοντάδες.

Να καταρρίψω το ρεκόρ -αδύνατον- του Μπίτι
αφού μονάχα μια φορά ζούμε μες στον πλανήτη.

Τώρα οι περίεργες θα πουν: «ας τη λογιστικά σου
μα πες μας πόσες μα και ποιες πήρες στην αγκαλιά σου».

Κωλύομαι, είμαι απ’ αυτούς που μυστικά κρατούνε,
αφήστε και τα δράματα που θα εκτυλιχτούνε.

Τον κόσμο τον ανέραστο θα έχω εγκαταλείψει
όταν ο βιογράφος μου θα τα αποκαλύψει.

7-1-2010 Άρης

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια σας Πολλά και καλή χρονιά κύριε Μπιτσώρη.
    Καλορίζικο και το μπλογκ σας.

    Θα το επισκέπτομαι συχνά.

    Με εκτίμηση
    Γιάννης Κυριαζής

    Έλαβα το μέηλ σας-σας ευχαριστώ θερμά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή