Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

 

Τα ’κανε ο κορονοϊός

όλα μπερδεγουέι

ενώ γουστάρω αγκαλιά

μου λες:  ¨kiss away¨

με μάσκες και χειρόκτια

ο έρωτας δε ¨λέει¨.

 

Μη μου λες είμαστε οκέι

και ξηγιέσαι click away.

Όμως θα ’μαστε ¨all right¨

αν μου κάνεις click inside.

 

Πλήρης ήταν η σχέση μας

και έχει γίνει lihgt

Είμαι έτοιμος να βάλω γκολ

μα εσύ σφυράς offside

κι αρχίζω χειροπρακτική

όταν μου λες: ¨good night¨

 

Μη μου λες είμαστε οκέι

και ξηγιέσαι click away.

Όμως θα ’μαστε ¨all right¨

αν μου κάνεις click inside.

 

 

Στίχοι διανθισμένοι

με την πανδημική ορολογία

αλλά εμπνευσμένοι από

την παρακάτω είδηση:

 

Η πανδημία του κορονοϊού δεν άφησε αλώβητη ούτε την ερωτική διάθεση με αυτή να έχει μειωθεί πολύ κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού, όπως έδειξε σχετική έρευνα.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6, είπε πως η απώλεια ερωτικής διάθεσης είναι συχνή όταν δεν κοινωνικοποιούμαστε ή είμαστε κλεισμένοι το σπίτι, ενώ η μειωμένη λίμπιντο ενδέχεται να κρύβει κατάθλιψη ή συγκρούσεις, οι οποίες έχουν αυξηθεί εντός της οικογένειας. Παράλληλα ανέφερε ότι είναι συχνό τα ζευγάρια που μένουν πολύ χρόνο μαζί, να χάνουν το ερωτικό τους ενδιαφέρον.

Αναφορικά με τα φιλιά εν μέσω κορονοϊού και τον φόβο που κάποιος μπορεί να έχει ώστε να μην κολλήσει, ο κ. Κωνσταντινίδης είπε πως πλέον: «τα φιλιά είναι πια μάτσα μούτσα, όπως φιλάς τις εικόνες». Ο ίδιος ανέφερε ότι η καμπύλη συχνότητας των επαφών έχει πέσει αρκετά, εξηγώντας πως αυτό ερμηνεύεται ως κούραση των πολιτών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα αυτή που έγινε σε δείγμα 2.000 ατόμων, την περίοδο εγκλεισμού η ερωτική διάθεση μειώθηκε πολύ σε ποσοστό 22%, μειώθηκε λιγότερο στο 27,75%, ενώ έμεινε σταθερή στο 31,25%. Αντίθετα, αύξηση της ερωτικής διάθεσης δήλωσε το 13,75% και μεγάλη αύξηση μόνο το 5,25%.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου